HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.02.24. 23:00 Tulon

Figyelmesség

Vannak apró dolgok amiket már észre sem vesz az ember, de mégis jólesik a másiknak csak nem lehet, hogy fel sem fogta mi történt. Az egyik ilyen dolog az udvariasság. Annak ellenére hogy nőből vagyok, nem sok pasinak jut eszébe a villamoson előre engedni. Egy alkalommal  amikor róttam az egyik szupermarket sorait, egy szúk helyre ketten pályáztunk egy idősebb férfival. Ő előre engedett én meg köszöntem és a következőt válaszolta "ez csak természetes". Ettől a három szótól boldog lettem. Pici figyelmesség, de nagyon jól esik. Aztán a másik ilyen amit még tapasztalok az a másik ember tárgyának épsége. Ha leesik a pulcsim a földre, akkor felveszik vagy ha lelóg a sálam szólnak hogy a földet söpröm

Apró, pici figyelmességek.

Szólj hozzá!

Címkék: férfi ember dolog


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr411788210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása