HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.02.21. 22:36 Tulon

A nő, mint ember

Soha nem gondoltam, hogy háttérbe vagyok szorítva a társadalomban csak mert nő vagyok. Sok egyéb dolog szokott hátráltatni, de nem akartam "férfi" munkát vállalni soha sem. Más esetben meg nem értem, miért lenne baj, hogy nőből vagyok. Legalább is én még életemben nem ütköztem ilyen problémába. Persze olyan volt és szerintem lesz is, hogy egyes emberek számára pozitívum vagy negatív az ember neme. Pár száz évvel ezelőtt azonban kiharcolták ősanyáink a nekünk járó emberi jogokat és ez elegendő. Sőt néha még sok is, amit a terhes anyukák kiváltságaikért tesznek. Igazából nem is értem miért kell egyik vagy másik nemnek erősebbnek lennie. Nőben is, férfiban is van rossz is jó is egyaránt.

Kicsit eltértem a címtől, a lényeg: a nő is ember.

Szólj hozzá!

Címkék: ember probléma egyenlő


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr321779591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása