HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.02.12. 23:43 Tulon

Gyerek

Nem vagyok az a fajta aki minden gyereket imád. Valljuk be, hogy igenis vannak csúnya gyerekek és ezt most természetre és kinézetre egyaránt mondom. Szóval én csak tényleg az aranyosakért vagyok oda. Mostanában viszont nem csak oda vagyok értük, hanem én is akarok egyet. Egy új elfoglaltság lenne és még a nevelési kényszeremet is kiélhetném. Aranyosak tudnak lenni és  állandóan a figyelmedet kívánják. Kis rabszolga hajcsárok, de nekem most ez kell. Hogy valami non-stop lekösse a figyelmemet és érezzem, hogy valakinek még szüksége van rám.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekek


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr481753670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása