Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.02.11. 22:57 Tulon

Rossz élmény

Vannak dolgok az életben, amiket nem szeretnének az emberek megtapasztalni. Nekem is vannak ilyenek, az egyik (és szerintem sokunk így van vele) az a szülők és a szex. Se hallani, se látni, nem szerettem volna, már az a tudat is sok, hogy rendszeresen dugnak. Mikor felvilágosítják az embert, utána elmereng a dolgokon és onnantól kezdve, hogy eszedbe jut hogy az anyukád, aki a homlokodat csókolja és ölelget, így kifejezvén a szeretetét, az apád farkát szopja ugyan az a száj. Innentől kezdve másképp tekintettem a szüleimre és nem téma a szex.

Ez idáig sikeresen elkerültem a kényelmetlen helyzeteket. Nehezen, mert érdekes módon minél öregebbek annál nyíltabban csinálják a dolgokat. Most sikeresen belefutottam az egyik ilyen akciójukba. Nem, mondtam semmit, mert igazából nem is tudtam és nem is igazán lett volna értelme bármit is mondani. Ezek után bejelentkezéssel és nagy hanggal közlekedek. Nem akarom még egyszer átélni, és nem a kínos szituáció miatt, hanem a hangok és a látvány iszonyata miatt. Nem részletezném mit érzékeltem, mert aki érti mennyire nem jó a gyereknek, ha a szülei ilyen szituációban látja hallja az így is megérti, aki pedig nem tudja annak hiába magyarázom.

Szólj hozzá!

Címkék: hiba gyerek szex rossz élmény dugás dolog szülők


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr321750877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása