HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.12.09. 23:46 Tulon

Rám van írva?

Mostanában valami miatt szekálnak, hogy nem ártana dugnom. Pedig most egyáltalán nincs hiányom. Mármint persze magamhoz nyúlok, de nem sűrűn és nincs bennem az a hiányérzet, hogy kell egy fasz a pinámba különben szétverek valamit. Annak ellenére, hogy egy hónapja nem voltam pasival. Bár hozzá teszem, az nagyon kikészített. Miután végig dugtam vele egy napot, utána még napokig egy kis izgatás elég volt a puncimnak, hogy elélvezzek. Nagyon durva volt mikor csak egyszerűen meg akartam mosni és a simogatástól meg a punci mosótól pillanatok alatt a orgazmus határán voltam, pedig ez minden napos rutin amihez hozzá van szokva.
A lényeg, hogy most nincs hiányom és mégis csesztetnek, de miért? 

Szólj hozzá!

Címkék: hiány pasi izgatás dugni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr51587281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása