HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.11.27. 22:46 Tulon

Csaj kinyalása

Van egy dolog amin pár napja folyamatosan gondolkodom. Milyen lehet egy csajt kinyalni? és egyáltalán hol találni biszex vagy meleg csajt?
Az én környezetemben nincs ilyen, vagy legalább is én nem tudok róla.
De most a lényeg. Már meséltem róla, hogy legutóbb igazán ki lett nyalva a puncim. Azóta felértékelődött bennem az, hogy egy pasit leszopjak. Hisz ha neki is ugyan olyan finom a nyelvem és a nedves ajkaim érintése a farkán, mint nekem mikor a puha szája a csiklómhoz tapad, akkor nem csodálom, hogy annyira szeretik, hogy inkább a számba élveznek, mint a puncimba. Bár hozzá teszem, igazán csak akkor élvezek el, ha a vaginámban érzem a pasi farkát.
Azt már tudom milyen egy pénisz a számba, de milyen lehet egy punci? vajon a pasiknak s annyira jó, nyalni, mint nekünk szopni? Tudni akarom! 

Szólj hozzá!

Címkék: fasz csaj pasi szopni nyalni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr511557553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása