HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.11.10. 22:16 Tulon

Értékelés

Szeretem, hogy vannak a világon olyan emberek, akik képesek megnyugtatni. Viszont a leggyűlöletesebb dolog, hogy vannak személyek, akiknek a puszta lét is feldühít. Talán már írtam, hogy nem szeretem az iwiw -et nézegetni, mert magam alá kerülök. De valami oknál fogva mindig nézegetni kezdem és az értékrendem elcsúszik.
Hát kell egy kis idő, hogy most megint normálisan értékeljem magam és az életem! 

Szólj hozzá!

Címkék: ember értékelés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr501516721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása