Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.10.15. 22:42 Tulon

Nyalás

Mostanában a sexről elterelte a gondolataimat az egyéb problémáim, de most valahogy megint kezd előjönni. Persze pasim még mindig nincs.
Ma azon gondolkodtam el, hogy a volt pasijaim, miért nem nyaltak úgy ki, hogy én el is élvezzek. Volt egy olyan, aki arra hivatkozott, hogy neki kicsi a nyelve. Akkor még naivan elhittem és a petting egy kis ujjazás volt nála, aztán rendesen bebaszta a farkát a puncimba. Aztán amit nagyon szerettem egy másik pasimnál, az az amikor egyenes, zárt lábakkal álltam és szépen lassan neki háttal letoltam a nadrágom meg a bugyim és akkor ő hirtelen olyan mélyen és érzékien benyalt nekem hogy a lábaim egyből megremegtek és miáltal ez hihetetlen módon felizgatott már csak a vastag farkát akartam a puncimban érezni.
De nem is igazán volt alkalom, hogy hagytam volna végigjátszani és ez ellen persze nem is tiltakoztak. Viszont olyan sem volt, hogy csak úgy letérdelt volna elém, mert ő most ki akar nyalni. Nah, nekem ez hiányzik. Pedig szerintem nekik is ugyan olyan jó eljátszani a nyelvükkel, meg az ajkukkal a kis pinánkkal, mint nekem az ő farkuk. 

Szólj hozzá!

Címkék: szex nyelv punci farok orál pasi élvezni érezni nyalni ujjaz izgat


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr371453087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása