HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.10.03. 21:52 Tulon

Betegesen

Már pár napja szenvedek a megfázástól, vagy tököm tudja mi ez. Van pár emberke a környezetemben, akik szeptember elején jöttek haza amerikából, remélem nem a röfi hapcit ragasztották rám. Nincs egyébként feltűnően nagy bajom csak az agyam olyan „nyomott”, mint mikor az ember nem tud felébredni és félálomban mászkál, nah ilyen vagyok most. Sokat fújom az orrom, azt nem tudom, hogy lázam van-e, mert a kezem olyan hideg, hogy mindent melegnek érzékelek. Remélem a hétvégén kigyógyulok, mert a kövi héten két előadást is kell tartanom.
Anyum itatja velem a mézes nem tom én milyen teákat, mert az tutira kigyógyít. Én meg alapból nem szeretem a teákat, csak nagyon ritkán iszom meg. Így eléggé hányingerem van pár deci után, talán nem kéne innom, de hát anyu mondta, akkor az valószínűleg segít majd. 

Szólj hozzá!

Címkék: beteg


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr231425773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása