HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.24. 22:02 Tulon

Pancser vagyok

Hogy én mekkora pancser vagyok, ez már hihetetlen. Tényleg jó nő vagyok, megnéznek a pasik (néha még a nők is) a buszon, a villamoson, a vonaton, az utcán. Erre vágytam, hogy magabiztosan tudjak sétálgatni és a pasik viszonzottan megnézzenek. Itt nyavalyogtam, hogy miért nem képes odalépni hozzám senki, hogy meg akar dugni. Erre fel ma, végre egy pasi, aki nekem anno tesztet, ledöntött volna. Én barom állat meg nemet mondtam, mert a kibaszott természet pont most hozta rám a havi szarom. Nekem már soha sem lesz jobb.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: pasik pacser dugni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr701405150

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: svapare 2019.05.13. 22:33:16

Orbán beáldozza a jövő nemzedéket? - A nap izéje

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása