HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.13. 22:41 Tulon

Vásárlás

Ha vásárolni megyek, akkor is csinin felöltözök. Nem szeretek smink nélkül, itthoni göncben végig vonaglani az üzletekben, hisz a bevásároló központokban és a hiper- szuper marketekben van a legnagyobb nézőközönség. (Amíg másra nem vagyok képes, addig így erősítem az önbizalmam.) Ráadásul egy jó „pasizó közeg”, könnyen lehet beszédbe elegyedni idegenekkel. Csak akkor van problémám, ha anyukámmal megyek vásárolni. Valami oknál fogva én nem szeretem tudattatni vele, hogy milyen pasim van (vagy egyáltalán van-e). Ebből következik, hogy a jelenlétében még flörtölni sem vagyok képes. Tehát anyám a legjobb fogamzásgátlóm.
Persze mindezek ellenére is sok esetet kihagyok, mert nincs elég önbizalmam és persze, mert nem hiszem, hogy bármi összejönne. Még egy dolog, amiben pancser vagyok!

 

Szólj hozzá!

Címkék: pasi önbizalom flört


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr331380056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása