HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.28. 23:12 Tulon

meglepetés álom

Vannak még meglepetések. Reggel mikor felkeltem tudtam, hogy valami jóról vagy számomra fontos dologról álmodtam. Azonban hiába próbáltam visszaemlékezni, nem tudtam. El is felejtettem, mikor már a nap közepén teljesen mással foglalkozva hirtelen eszembe jutott. Felcsillant, hogy a konyha hideg kövén fekve nyaltam ki egy másik nőt és utána ő nyalt ki engem. Eszembe jutott a rózsaszín kis punci a kis csiklójával, amit annyira finomnak találtam, hogy szó szerint alig akarta, lecuppanni róla. Nedves volt, nyálas volt és kívánatos.

Szeretem az álmaimat, nem tudom mit jelentenek, nem is érdekel, de élveztem és most élvezem a gondolatot.

2 komment

Címkék: álom punci nyalni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr762183687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iara 2010.09.12. 18:08:44

Ilyet én is szeretnék álmodni!
Biztosan tudom, hogy nem vagyok igazi leszbikus, de valahogy puncit nyalni nagyon szeretnék....

Tulon 2010.09.12. 23:45:41

Akkor nem csak álmodni szeretnél ilyet! tegyél érte ne csak gondold!
Attól még szerethetne egy nő ilyesmit, hogy leszbi lenne!
süti beállítások módosítása