HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.18. 23:32 Tulon

# 211

Nem szokásom más blogoknál a kommenteket elolvasni, de az egyiknél úgy gondoltam kicsit többet is megtudhatok a szerzőről és elkezdtem olvasgatni. Nem lettem ilyen szempontból okosabb, viszont azt megtudtam, hogy jó páran ismerik egymást. És ez most nem úgy értendő, hogy xy nekiállt blogot írni és a haverjai meg hozzászólnak. Hanem előbb volt a blog és utána az ismeretség. Érdekes lenne tudni, ki hogyan talál rá egyes oldalakra és miért lesz rendszeres olvasója és miért akar kapcsolatba kerülni az íróval, vagy egy másik kommentezővel. Nekem is van pár kedvencem, de soha nem szóltam hozzá még egyikhez sem és nem ismerem egyik blog írót sem.

Szólj hozzá!

Címkék: blog


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr402159963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása