HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.04. 23:50 Tulon

Napozás

Muszáj feljegyeznem, hogy életemben először napoztam ezen a héten. Nem voltam soha sem az a nagy napimádó, kimentem én a napra, de nem azzal a szándékkal, hogy barnulni akarok. Csal egyszer tízen éves koromban annyira leéget a hátam biciklizés közben, hogy akkor úgy döntöttem, inkább fehér akarok lenni. Elvoltam, sőt még talán picit különleges is. Ami ez idáig jó is volt, de most elkezdett zavarni, hogy igazán fehér (vagy még annál is világosabb) vagyok. Nem igazán szeretik az emberek a sápadt színt, amit meg is tudok érteni. És persze nem tagadom cél, hogy a pasiknak is jobban tetszem.

Tehát felvettem az egyetlen nemrég vásárolt bikinimet, egyik kezemben olvasnivalóval, másikban naptejjel mentem a kertbe napozni. Mivel tényleg nagyon érzékeny a bőröm a napfényre, így alapvetően is muszáj napvédő krémeket használnom, most meg így még fokozottabban. Tartva a leégéstől vastagon bekentem magam. Aminek meg az lett a vége, hogy tapadtak rám a bogarak. De eddig sikeres, nem lettem piros és, ha csak nagyon picit is, de talán valamicskét barnultam. Talán nyár végére már nem is lesz hulla színem.

Azt nem mondanám, hogy élveztem, de elfoglaltam magamat és így jó volt. Az meg, hogy két szál semmiben a naptejtől csillogó testemet sütötte a nap … Saját magam számára, szép látványt nyújtottak a melleim, és néha azon kaptam magam, hogy simogatom. Ezek után nem csodálom, hogy a pasik is szenvednek a strandon a sok szép látnivaló miatt. 

Szólj hozzá!

Címkék: pasi napozás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr252129772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása