HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.01. 00:11 Tulon

homokóra alkat

Nem szeretem méricskélni magamat. Az túlzottan leegyszerűsíti a dolgokat és annak ellenére, hogy így könnyebb másokkal összehasonlítani magamat, nem érzem reálisnak.

Szóval az történt, hogy észre vettem a melleimen, hogy mostanság feszesebbek és keményebbek. A combom meg tipikus fogyókúra jelző, ha egy kicsit vastagszik, akkor kezdek hízni. Most is mintha kicsit vastagabb lenne, azonban jelenleg csak az lehet az ok, hogy nem használom eleget. Így hát ráálltam a mérlegre, nagy meglepetésemre ugyan annyit mutatott, mint legutóbbi mérésemnél. Nem híztam, örültem is magamnak. Aztán előszedtem a mérőszalagot is. Ekkor még nagyobb meglepetés ért, nem lentre híztam, hanem derékról fogytam, és igen, a mellbőségem is nagyobb lett. :) A látszat csal és nem hízok csak formásodok.

A számok alapján homokóra alkatom van, ami elvileg a legjobb típus és állítólag a férfiak számára a legvonzóbb. Tehát itt vagyok én az „ideális” alkatommal, de valahogy nem vonz egy férfit sem, pedig nem bő pulcsikban vagy csuhában mászkálok. Hát csessze meg mindegyik, igen is jó nő vagyok! Lehet hogy a pasik vannak elrontva, genetikailag már máskép lennének kódolva?

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: mell fogyás pasi formás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr982122117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása