Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.06.30. 00:40 Tulon

Szex a konyhában

Mivel a mai napig nem sikerült egyetlenegy szexuális álmot sem megálmodni, így marad a vágyakozás. Pedig alvás előtt próbálok a szexre koncentrálni, mármint a gondolataimat az irányba terelgetem, de ez nem segít. Azért elmesélem, mi az ami jól esne, úgy is rég volt már téma a szex.

Szeretnék mondjuk a konyhában szeretkezni. Mindig is vonzott a lakás azon része, de valahogy kis kényelmecske vagyok és az ágyban kötök ki. De ott a hatalmas ebédlő asztal vagy a konyhapult. Erről két kép él a fejemben, igen aktívan.

Nézzük az asztalt: apró kellemes kis csókok, egymás mellett állva szorosan összetapadva. Majd letérdelek, némi kis előjátékként megsimogatom a pasi farkát, finoman megnyaldosom és a számba veszem, keményre szopkodom. Aztán felcsücsülök az asztalra, lábaim egy-egy széken, a puncim árván, de annál kívánatosabban tárulkozik a pasi elé. Aki nem tétovázik és mohón belenyal, ízlelgeti, csókolgatja. A vágy egyre jobban fokozódik bennem és kívánom,akarom a farkát. A pasi ebben nem kételkedik, így megadja nekem amire várok. Az asztalon szétterülve élvezek.

A másik eset a konyhapult: egyszerű, de annál kívánatosabb,forróbb csókok, érezni a másikon, hogy ő is akar engem én is őt. Megfordít, rádönt a pultra, lehúzza a nadrágom a bugyim egyben, nincs idő sem kedv előjátékra. Felső testemmel megfordulok, még egyszer megcsókolom és már a puncimban érzem a farkát. Megragadja a csípőm, néha a mellem markolássza, izgat az érintése. Egyre gyorsabb az ütem, egyre jobban szorít magához. A vágyak kielégülnek, én meg remegő lábakkal, félig a pulton fekve próbálom feldolgozni az élményt. 

Szólj hozzá!

Címkék: szex fasz punci pasi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr722119858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása