HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.06.26. 00:44 Tulon

Világvége

Mi lesz, ha egy világot átfogó betegség során vagy egyéb katasztrófa során életben maradok és a többség odavész?

Most kivételesen nem a rossz hangulat miatt gondolkodtam el rajta, csak zombi filmet néztem és felmerült bennem, hogy milyen lenne, ha valóban valami járvány miatt magamra maradnék. Nem lenne családom és igazából nem tehetek semmit, minden megszűnik létezni. Ha találnék még rajtam kívül is túlélőt, akkor mennyire bízhatnék benne? semennyire, mert ő is küzd az életéért vagy pont ezért megbízható. De egyáltalán mennyire élném túl. Nincs semmiféle szolgáltatás, magamra vagyok utalva. Tegyük fel, hogy van annyi ép elmém, hogy képes vagyok magamról gondoskodni és ellátom magam, de egyedül vagyok. Mi értelme lenne fent tartani magam?

Minden filmben küzdenek azért, hogy túléljék. Ami még rendben is van, hisz valamiről szólnia kell a filmnek és izgalom kell a nézőnek. De mi van utána? abba csak én gondolok bele? Oké megmenekültek, és? Nem lesz már újabb társadalom. Ha még egy kisebb csoportról lenne szó, akkor is a gyereknemzés igen kockázatos és egy idő után debilek lesznek.

Szóval nem igazán értem, miért is küzdenek.

Szólj hozzá!

Címkék: ember világvége túlélés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr192110754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása