HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.06.06. 01:23 Tulon

Az elme

Mindig érdekelt, hogy hogyan működik az agyunk. Mi mit és hogyan működtet? Egy részről örülnék neki, ha tudnánk rá választ másrészt viszont nem kell mindent tudnunk. Igen, bonyolult és összetett. De amiről most inkább írnék az az hogy mire is képes. Mennyire jól tud dolgozni, lehet jó és rossz egyaránt. Például ott vannak a tudósok, kutatók, felfedezők vagy tekintsünk csak egy szimpla innovatív embert a normális gondolkodáshoz képest igen kimagaslóak tudnak lenni. Képesek olyan szinten, térben gondolkodni, ami egy hatalmas zárt világ a számukra, még ha elmesélni is akarnák mit látnak nem biztos, hogy megértenénk. Vannak olyanok akik a mindennapjaikat így élik, sőt akik plusz dolgokat látnak a valóságban. Na ők a legérdekesebbek számomra, hisz tudatában vannak mi a valóság, azonban nem mindegyikőjük tudja mi az ami már nem. Gondoljunk csak bele nem is annyira hihetetlen, mert az az igaz ami a szemünkkel látunk és az agyunkkal értünk. Lehet, hogy ami körülöttem van nem mind igaz, pedig látom az agyam meg igazolja, hogy van vagy mégse. És tessék egyből pszichiáteri esetek lettünk, betegek akiket talán lehet kezelni.

Ezernyi film tanúsítja, hogy mennyire elvontan tudunk gondolkodni, hogy mennyire beteg vagy örült emberek vannak. És ezt most nem jó értelemben értem. Attól tartok, hogy egyre inkább vadabbak lesznek a gondolatok. Elmebetegség? igen. Szerintem az egyik legnagyobb és leggyorsabban terjedő baj. Ha felszállok egy buszra, már bele sem gondolok, hogy a mellettem álló mit művelhet otthon. Milyen aberráltságai lehetnek vagy hány családtagját tartja a pincében. Lehet én sem vagyok normális, hogy ilyeneken filozofálok. 

Szólj hozzá!

Címkék: beteg agy valóság tudat gondolkodni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr692059665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása