HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.05.21. 22:45 Tulon

meleg nők vs meleg pasik

Mindig nagy figyelemmel kísérem, hogy a pasik mennyire pozitívan állnak a meleg lányokhoz. Viszont a meleg pasikat milyen szinten tudják utálni, én meg csak nézek, hogy mi van? Ha lányokról van szó akkor rendben van, ha pasikról akkor nem?

Azt megértem, hogy számukra egy nő látvány szép, kettőé meg főképen. Egy férfi viszont egy másik szemében nem vonzó. Nekem valahogy nem visszataszító, bár én is szívesebben nézegetem a lányokat.

A napokban olvastam egy blogot, amiben volt egy olyan bejegyzés ami arról szólt, hogy egy másik pasi farkát szopta. Szerintem érdekes volt, ahogyan egy magát nem homoszexuálisnak esetleg csak biszexnek valló és egyébként puncit szerető pasi, arról ír mennyre mohón kapta be a másik férfi péniszét. Egyáltalán nem volt gusztustalan.

Persze ez csak az én meglátásom.

Szólj hozzá!

Címkék: pasi szopni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr982021925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása