HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.05.10. 01:08 Tulon

...hiányaimat előnyként birtokolja...

Van egy olyan elmélet, miszerint mindennek megvan a párja. Meg van egy olyan is, hogy amit isten elvett az egyiktől odaadta a másiknak. Ezt a kettőt összevonva, tehát van egy ember akiben pont azok vannak meg, ami belőlem hiányzik. Tehát ma baromi jó napja lehetett valakinek, mert nekem iszonyat rossz volt és így este végére még a pont is felkerült az i- re, véletlenül se érezhessem jól magam.

Ha jól emlékszem volt egy ilyen film is, csak abban testileg volt gyenge az egyik és erős a másik. Hát nekem most nem testi gyengeségeim vannak. Szellemileg vagyok meggyötörve. Ha valóban létezik egy ember, aki az én hiányaimat előnyként birtokolja, az ma biztos nyert a lottón vagy gyereke született vagy nem tudom, de legalább két napi mulatozása biztosan van.

Örülnék neki, ha nem csak a jót vették volna el tőlem!

 

Szólj hozzá!

Címkék: rossz elmélet gyengeség


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr221987356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása