HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.27. 23:19 Tulon

Felidegesítettek

Érdekes, hogy néha mennyire apró dolgokon tudom felhúzni az agyam és pillanatok alatt pokol tüze csillan fel szememben az iszonyat dühtől. Ez számomra nem elfogadott, hisz én türelmes vagyok, nem kellene apróságokon fenn akadnom. A mai eset ami miatt iszonyat ideges lettem, az az hogy miért állnak be a buszajtóba az emberek ha nem szállnak le?, mert én meg tőlük nem férek el és át kell gázolnom rajtuk, aminek az a következménye, hogy mekkora bunkó vagyok, mert fellököm a másikat. Bárki bármit mond, nem én vagyok a hibás! Tessék megtanulni rendesen használni a közlekedési járműveket. Vegye már észre mindenki, hogy nem ő az egyetlen, nem csak az én létezik van más ember is rajta kívül! 

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés ideges


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr491957833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása