HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.25. 22:24 Tulon

akkor kínlódok tovább …

Negatív személyiség vagyok, igazi pesszimista és néha még depis is, önértékelésben sem vagyok jó. Lehet, hogy valóban rossz passzban vagyok, de egyáltalán nem érzem magamat rosszul. Jó a kedvem, csak az frusztrál, hogy az idióta picsákon egyre kevesebb a ruha. Továbbá ezer feladatom van, nem tudok összpontosítani és logikusan gondolkodni. Rengeteg a problémám is, de kevés az időm meg az energiám is a megoldásra. Változni meg ... mindezt rendbe kellene tenni előbb.

 

 

4 komment

Címkék: változás depi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr751951329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Outsider01 2010.04.26. 09:34:32

Ezekről a dolgokról én is tudnék mit mesélni....
Az miért frusztrál, hogy kin mennyi ruha van?

Tulon 2010.04.26. 23:28:13

Írj róla blogot és elolvasom.
Mindenkinek van depis, rossz korszaka. Van aki könnyebben kimászik ebből a gödörből és van aki ott marad.
Talán már írtam, hogy mennyire elkurvul a mi kis világunk, egyre kevesebb érték van a lányokban/nőkben. Tudom jól, minél kevesebb ruha van egy nőn annál jobban megnézik a férfiak. Figyelemfelkeltés vagy ribanckodás? Továbbá szerintem arról is írtam, hogy mennyire irritál az idióta picsák stílusa, és ez most egyre inkább előtérbe kerül hisz ők azok, akik minden gátlás nélkül dobálják le magukról a ruhadarabokat. (remélem így már érted)

Outsider01 2010.04.27. 09:16:24

Igen, írtál már erről és egyetértek veled. Sajnos így van.... Pláne most, hogy jön a jó idő. Igazi punciparádé...
A blog írás magányos dolog. Volt idő, amikor vezettem naplót és sokszor már attól jobban éreztem magam, hogy kiírtam a bánatom.... De ma már ez nem segít. Másrészt ha olvassuk egymás blogját és refrektálunk rá, az meg már majdnem olyan, mint egy levelezés. És akkor már inkább azt. Legalábbis a magam részéről. Az interaktív és jobban inspirál írásra. Direktebb módja gondolataink megvitatásának. Persze a blogodnak is örülök, mert apránként így is megismerlek, talán azért is olvaslak, mert sok közös vonást fedezek fel. Nem is hinnéd milyen sok tekintetben hasonló az életünk. A legfrisebb bejegyzésed is. Mintha csak én írtam volna. Ezért ösztönözlek. Hogy lásdd, nem vagy egyedül...

Tulon 2010.04.27. 23:26:24

@Outsider01:„punciparádé” :D ez tetszik! :D
Miért nem írsz levelet?
Köszönöm az ösztönzést, de szerintem ha egy pszichológus válaszolgatna akkor sokkal hatásosabb lenne a blog, úgy már látnám értelmét is.
süti beállítások módosítása