HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.17. 23:56 Tulon

önértékelés

Már megint magam alatt vagyok, pedig már kezdtem magamat jól érezni. Persze a hiba megint a felfogásomban van.

Egyáltalán nem tartom magamat tökéletesnek, tudom milyen hibákkal rendelkezem. Mind külsőre, mind belsőre vannak hiányosságaim, de most csak a külső a lényeg. Látom magamat és a többi nőt hozzám képest, a legtöbbjük, nálam sokkal szebb. Azonban nem szeretem, ha mások is hangoztatják, hogy mi az amin szerintük változtatni kellene a „jó nő” titulushoz. Én elfogadtam magamat kevésbé szépnek. Mindezek mellett ma fel lettem világosítva, hogy az a nagy bajom, hogy nem fogadom el magam. Tudom, az önértékelésemmel van a baj, de elég nehéz ellene tenni.

Szólj hozzá!

Címkék: tökéletes baj


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr771930567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása