HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.28. 22:39 Tulon

jó vagy rossz

Az elmúlt pár napban csak úgy el voltam, nem gondolkodtam, nem foglalkoztam a problémáimmal, hellyel-közzel csinálgattam a feladataimat. Viszont hiába vagyok el magammal és körülöttem a világgal, mindezek ellenére érzem, hogy nincs rendben minden. Egy valamire azért rájöttem, nem tettem az életem megváltoztatásával kapcsolatban semmit, vagy ha mégis, akkor nem eleget. De most ez így jó, vagy nem, nem tudom.

Hiányzik az egyik ismerősömmel való beszélgetések. Vele alapból is jó beszélgetni, mert megnyugtat és sokkal nagyobb élettapasztalata van, másfelől pedig segít elfogadtatni az életemben rám zúduló problémákat, és ha nem is konkrétan változtat az életemen, de legalább néhány felesleges kínlódásomra felhívja a figyelmemet. Az a baj, hogy most nem vagyok vele túl jóban, persze rosszban sem, csak nem kommunikálunk egymással. Pedig szerintem most is tudna nekem segíteni. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet beszélgetés rossz ismerős


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr371876115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása