Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.14. 00:54 Tulon

Házasság és szex

Mi az ami tíz-tizenöt év után is élvezetessé teszi a szexet? Most kicsi megértem azokat akik emiatt lépnek félre. Mondjuk én még soha nem volt ilyen hosszú kapcsolatom, tehát tapasztalatim nincsenek, csak elgondolkodtatott.

Kezdetben még élvezzük a másik testét, egyre több érzékeny pontot megtalálunk és kiismerjük egymást. Ezek után ha már nincs mit felfedezni, akkor jöhetnek a segédeszközök, játékok. Sok mindent ki lehet próbálni, de szerintem nincs olyan sok hogy több éven keresztül cserélgessem az eszközöket. Így megértem, ha szóba kerül egy harmadik fél vagy egy másik pár. Itt viszont meg már az a baj, hogy ott a tény, megcsaltuk a párunkat.

Remélem idővel rájövök, miként lehet a szexuális vonzalmat fent tartani és változatossá tenni az aktusokat. Nem szeretném, ha a párom mást elégítene ki.

Szólj hozzá!

Címkék: szex test megcsalás segédeszköz élvezet


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr81837981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása