HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.07. 00:21 Tulon

Köszönés

Pár posttal arrébb írtam a figyelmességről. Azt tudom a legjobban utálni, mikor nem emlékeznek a nevemre, agy nem köszönnek az utcán, pedig ismernek. Talán, ha másodszor találkozok valakivel, akkor érthető, hogy nem jegyzet meg, de szerintem alapvető figyelmesség vagy tisztelet a másik iránt, ha a nevén szólítom vagy az utcán köszönök neki. Utálom mikor körbe kell magyaráznom, hogy ki is vagyok. Találkoztunk már, akkor ismer, és ha ismer, akkor miért nem tudja ki vagyok? 

Szólj hozzá!

Címkék: köszönés figyelmesség


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr731815132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása