HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.12.28. 23:11 Tulon

Szopás

Biztosan írtam már róla, vagy csak akartam, de most is elmondom.

Sajnos nem az a típus vagyok, aki orálisan minden esetben ki tudja elégíteni a partnerét.  Bár az is lehet, hogy eddig rossz pasikkal kezdtem ki, például akik naponta kiverik maguknak. Azonban az is lehet, hogy nem gyakoroltam eleget, mert egy ideig nem is voltam hajlandó leszopni senkit.

Viszont hiába próbálkoztam pár pasinál, hogy mondják mi az, ami jó arra nem voltak hajlandóak. Tudom, a lényeg pont az lenne, hogy én találjam meg a leghatásosabb fogásokat, de ha már fél órája különböző intenzitással és módon szopogatom, szívom, nyalogatom, simogatom a farkát meg a zacsit, és még mindig nem élvez a számba az már nekem fura. Így a végén én éreztem magam szarul, ő meg kiverte a farkát.

Szólj hozzá!

Címkék: rossz pasi szopni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr681629480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása