Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.10.20. 00:00 Tulon

Szex a …

Hallgattam reggel a rádiót és ott jött fel valahogy a téma, hogy ki hol szexelt már. Volt ott minden erdőtől kezdve tantermen át 4-6-os villamos (! nagyon durva). Mennyire jó lehet már, ott ülsz a villamoson és arra gondolsz, mennyire jól esne, ha most hátulról valaki rendesen megrakna, aztán vidám fejjel szállnék le. De egy dologra nem ártana, ha figyelne mindenki, az pedig a gyerekek. Ne csináljátok a kicsik előtt, lécci. Higgyétek el valamilyen szinten és fokon kárt tesztek benne.
Én valahogy kerülöm ezeket a helyeket, mert egyszer volt amikor kocsiban csináltam és nagyon kényelmetlen volt, meg volt egyszer hogy a játszótéren, de ott nem jött össze a dolog, annyira féltem hogy meglátnak így semmire nem voltam jó. Pedig én tényleg szeretnék valami extrém helyen dugni, mint például egy buliban vagy egyetemen vagy buszon. Azt már régóta meg szeretném csinálni, hogy este haza fele a buszon már elég sötét van és hátra nem figyel senki. Akkor a pasi farkát finoman ki lehet venni a nadrágból, meglehet nyalogatni a végét. A számba melegíteném fel. Leszopni egyszerű, de van elég hely a dugáshoz is?
Csak hát nincs kivel ….

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex gyerekek csinálni dugni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr381462164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása