HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.10.11. 23:36 Tulon

Anyagiak

Nem szeretek a pénzről beszélni, akár van és főképpen, ha nincs. A szüleimmel kapcsolatban meg ez az egyik legrosszabb témám. Utálom amikor közli anyám, hogy erre ennyi arra annyit adott ki és hát a hitelkeret egyre kevesebb … Ekkor én csendben ülök és hallgatok. Bele nem szólok, sőt nem szólhatok. Jobb így mindkettőnknek. De ha kell neki, akkor kérjen, különben csakúgy nem kínálom fel a nehezen megkeresett pénzem. Persze szívesen segítek rajtuk, nem arról van szó, hogy én mekkora gonosza vagyok, hanem arról hogy anyám képes agyon sajnáltatni magát, meg parancsolgatni másoknak, de kérni!?, nah arra nem képes; és én ezt nagyon utálom.
Szal, a békés napomat elrontotta a pénz kérdés. 

Szólj hozzá!

Címkék: anya pénz kérés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr671443800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása