Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.10.05. 22:33 Tulon

Kíváncsiság

Soha nem volt a környezetemben fogyatékkal élő személy. Ezt most tessék úgy érteni, mint iskolatárs, barát, szomszéd. Persze azért nem burokban élek az utcán már találkoztam velük, de soha nem ismertem egyet sem. Ma viszont láttam egy annyira helyes tolószékes pasit. Mivel szex hiányos az életem, természetes az első gondolatom az volt, hogy lehet-e vele dugni és milyen vele dugni? Mert ha csak ideiglenes neki a helyzet, akkor ez nem kérdés, ha viszont a lábai bénultak le, akkor én vagyok az, akinek sokat kell dolgoznia az ágyban. Ami persze nem baj, csak szeretem, ha a pasi rendesen szétdugja a puncim. És egész végig ez járt a fejemben, addig lovagolnék rajta míg csak birok, mert úgy sem tud szabadulni, viszont akkor ez már majdnem olyan mintha megerőszakolnám, azt meg ezért mégsem kellene.
Azért kíváncsi vagyok milyen így a szex.
 

Szólj hozzá!

Címkék: szex pasi dugni toloszek


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr891430366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása