HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.10.04. 21:39 Tulon

Lustaság?

Ma ismét lusta voltam, valahogy hiába tervezem el a dolgokat, hogy mikor mit kellene csinálnom, még ha békén hagynak és nyugodtam tehetném azt, amit akarok akkor is inkább csak a saját szórakoztatásomon tevékenykedem. Azonban ez soha nem öröm teljes, mert közben gyötröm magamat, hogy rengeteg dolog van a listámon, amit el kellene végezni. Hát nem vagyok normális.
Mindent az utolsó pillanatban készítek el ezért nem is kellene ezen problémáznom. Ráadásul már a tanulás sem megy jól, valahogy fejleszteni kellene az agyam. De akképpen is kicsit le vagyok lassulva néha, lehet hogy valami gyorsítót kellene vennem?
 

Szólj hozzá!

Címkék: lusta probléma dolog


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr671427773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása