Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.10.01. 22:39 Tulon

Anál

Még igazi anál szexben nem volt részem. Ezt sajnálom, mert én kíváncsi vagyok milyen, ha egy pasi kemény és selymes farka ki- be csúszkál a popsim kicsi nyílásán. Olyan már volt, hogy az ujjaival tágított, de ennél több még nem történt. Volt egy pasim, aki szex közben az ujjaival óvatosan izgatta a popsimat is. Az mindig nagyon jó volt. Bár nekem furcsa, de nem minden pasi szereti így csinálni. Én meg tévhitben éltem és úgy gondoltam, hogy egyre inkább erre gerjednek.
Van egy pasi akire várok, hogy külföldről haza jöjjön és remélem felhív, mert ő annyira finoman, izgatóan bánt a popsimmal, hogy szeretném ha először vele análozhatnék. Felváltva a puncimat és a popsimat egyszerre izgatta, pluszk a nyelvével is nagyot alkotott. Most hogy rá gondolok nedves a bugyim, asszem megyek masztizni ....

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex anál pasi popsi kiváncsiság


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr61421852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása