Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.29. 22:17 Tulon

Egy nap

Na mivel ma sok minden történt, de nem akarok mindet elmondani, mert nincs kedvem annyit gépelni, ráadásul így este már eléggé fáradt is vagyok, ráadásul van még ezen kívül fontosabb elfoglaltságom is.
Nagy vonalakban: miért külsőről ítélnek az emberek? (persze én is! nem vagyok kivétel, de miért tesszük ezt, mikor tudjuk, hogy ha megismerjük valószínűleg változik a véleményem).. na jó inkább ezt nem folytatom. Aztán ott vannak a terhesek meg a kismamák (vagy ez egy és ugyan az :S) szal miért hiszik azt, hogy nekik több minden jár, és őket tisztelni kell meg a többi. Semmivel nem különb, mint sőt némelyik nem normális. Szal ki tudok tőlük borulni, majd egyszer ezt is részletezem. Aztán ott van az idióta közlekedési kultúránk, illetve az a baj hogy nincs. Tovább
Ma rájöttem, hogy ha egy kicsit a szexre gondolok, illetve arra hogy hogyan lehet egy pasit igazán izgatón leszopni, akkor fellendül az agyam és jobban felfogom a dolgokat. Aztán zárszóként még annyit, hogy béna vagyok. Miért van az, hogy amikor valaki előtt jobb benyomást akarok tenni, akkor mindent elcseszek? Lámpaláz? Az van, túl sok, erről is le kellene szokni, de hogyan? ….

 

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés szex béna ember fáradt külső kismamák


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr981416975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása