HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.17. 23:01 Tulon

Nem értem

Néha attól esek szét, mert próbálok megfelelni az összes elvárásnak, amit általában nem mondanak, csak én gondolok. Legyek divatos szép, de ne kurvás vagy inkább vegyek fel miniszoknyát, ne inkább legyek visszafogott szende szűz . . .
Most tekintsük a pasikat. Én személy szerint soha nem tudom mi kell nekik. Mint a kóbor pina kóborolok a városban, de valahogy senki nem akar felszedni. Persze az alaktalan csajoknak van párjuk. Azt megértem, ha egy nálam szebb kinézetű picsa egy pasi oldalán van, de azt nem tudom megérteni hogy egy nálam rondábbnak miért van jó pasija. Régen mindig az mondogattam magamban, hogy biztos kedvesebb, aranyosabb vagy szimplán csak szimpatikusabb neki. Aztán jött az, hogy persze mindenkinek más az ízlése. Utána meg hogy, de hát mindenki dugni akar és persze csak a szép formás csajokat nézik meg.
Én már tényleg nem értem, mi kell egy pasinak?

 

Szólj hozzá!

Címkék: elvárás csaj pasik picsa kurvás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr751389649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása