HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.07. 00:24 Tulon

Első nap

Végre vége az elcseszettt nyaramnak és megkezdődött az ujabb évad. Az új életem kezdete.

Változásokat hozva szerény életemben úgy gondoltam, hogy ma fehérben megyek. Teljesen meg voltam elégedve a kinézetemmel és a ruházatom az állomáson elég feltűnő lehetett, mert páran megnéztek. Azonban minden egyes alkalommal felhúzom az agyam azokon a picsákon, akik még mindig nem hagyták el a nyári göncöket és egy szál rongyban mászkálnak a városban. Pedig már nincs olyan jó idő! Ilyenkor bármennyire jól is éreztem magam egy pillanat alatt visszasüllyedek abba az önmarcangoló és kishitű világomban, amiből próbálok kimászni.

Nem egyszerű magammal beláttatni, hogy attól, mert én nem egy kis textilben sétálgatok, még vagyok annyira értékes és jó nő, mint ezek a picsák.

Nem könnyű önbizalom hiányban szenvedve, ebből és más problémáimból kikeveredve élni!

Szólj hozzá!

Címkék: probléma önbizalom picsák


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr351365016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása