HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.25. 23:10 Tulon

... nem értem ...

Na jó, feladom. Ma harmadszorra álltam neki az írásnak. Nem tudom érthetően megfogalmazni, ami most zajlik bennem. Sőt igazából az a baj, hogy nem is tudom, és fogalmam sincs mit gondoljak. Kellene némi határozottság belém és nem ártana némi önbizalom sem. Természetesen már megint a férfiak miatt kerültem ekkora dilemmába. Azért nekik sem ártana némi határozottság. Persze az is lehet, hogy csak én képzelek a dolgokba túl sokat. Nem értem az egészet, úgy ahogy van egy nagy gubanc. Jó tudom nem érthető miről is van szó, nagyjából pasikról, akik körülöttem vannak, kerülgetnek, zavarban lesznek, kedvesen mosolyognak, de egy szót nem szólnak hozzám.

Nekem kell egy kézikönyv a pasikhoz. Miért nem lehet minden egyszerű és érthető?!

Szólj hozzá!

Címkék: probléma pasi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr302248076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása