HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.06.23. 00:28 Tulon

ma nem

Mivel az elmúlt napokban igen csak antiszoc lettem, így leginkább megint csak arról tudnék írni, hogy mennyire pocsék az életem. De ezt már baromi jól tudom a blog nélkül is.

Tudom nekem kellene tennem ellene, de ... . Nem egyszerű. Mit tehetnék én, hisz csak egy két lábon járó elcseszett ember vagyok, korlátozott környezeti tényezőkkel. Persze bennem van a hiba, mert alapvetően nincs önbizalmam és emiatt a mersz is hiányzik belőlem. Másfelől pedig szeretném elkerülni a kínos helyzeteket, a megalázkodást. Mindenben látom a rossz kimenetelt és soha semmi nem lesz jobb. Ördögi kör. Igen tudom, pont ezért kellene változtatni, nyitni másfele. De hova? merre? mit? és hogyan? Vannak dolgok amiket az elmúlt pár hónapban elfogadtam, de csak annyival lett jobb, hogy nem érzem annyira rossznak az életemet. Mindent nem tudok elfogadni, változtatáshoz meg ... á, nem tudom, már megint csak a kifogásokat tudnám írni, de szerintem ez tényleg nem annyira egyszerű. 

Kérek egy élet cserét! Biztos van valahol egy ilyen kupon, amit az életcsere pultnál beváltanak nekem!

Szólj hozzá!

Címkék: változás semmi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr242102540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása