HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.20. 00:57 Tulon

Ízlések és követelmények

Eléggé ki tud akasztani, hogy nem tudom mi az, ami megfelel a pasiknak. (Első sorban most csak külsőleg értem, a lelki dolgokba nem mennék bele, mert abban most én is el vagyok veszve.) Szóval vannak azok az aranyos kis kedves pasik, akik előszeretettel fikázza a nőket. Mondván nem elég igényesek és annyira majmolják a divatot, hogy észre sem veszik mennyire undorítóan néznek ki. Ha nem vagy topmodell nem is felelsz meg. Na, de kérdem én milyen emberek mondanak ilyet? azok akik ízlésesen fel tudnak öltözni és kulturáltan jelennek meg nyilvános helyeken? vagy akik már egy az előbb említett jelzőkkel rendelkező nő mellett kicsit elfásultak? Tessék előbb körbe nézni és legfőbb képpen önmagunkba pillantani, mielőtt kritizálunk és követelünk meg a másiktól. Nem mindegy kinek a száját milyen elvárások és követelmények hagyják el!

Mindkét nemben található ilyen is olyan is. Nekem nem szokásom általánosságban lehordani a férfiakat és nem is szeretem, ha a környezetemben valaki elkezdi szidni. Persze szokták mondani kinek nem inge ne vegye magára. Egyszerű megoldás, de mi lenne, ha inkább az ilyen ember csöndben maradna?!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr301936081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása