HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.09. 00:22 Tulon

egy kis izgatás

Egy ideje a férfiakkal való érintkezésem a nullára eset vissza, azonban a magamhoz nyúlás annál inkább előtérbe került. Őszintén megmondva még eleinte nagyon élveztem, hisz ritkán nyúl úgy hozzám pasi, hogy a legfinomabb pontokat megtalálja. Talán sokadszori alkalmak után igen. Aztán persze egyre kevésbé élveztem, meg hát hiányzik a punciból az a fasz.

Sokszor segít, ha egy már átélt aktusra gondolok, vagy olyanra amit szeretnék kipróbálni. Csakhogy ezzel a gondolkodással az a baj, hogy már ez sem segít annyira, így pár képet kezdtem el nézegetni. Vagyis véletlen egy olyan oldalt nyitottam meg, ahol regisztráció után filmeket nézhetünk, amiben egy férfit szed szét négy-hat nő egy party keretében. Egyrészről én csak a képeket nézem meg, ami alapból nedvessé tette a bugyim, másrészről új dolgokon gondolkodtam el (majd később ezeket is leírom). Így most élvezett a maszi, de nem ártana most már egy fasz.    

Szólj hozzá!

Címkék: fasz maszturbálás pasi élvezni izgat


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr561822948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása