HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.12.10. 23:11 Tulon

Elképzelt szituáció

Van néha úgy, hogy ránézek egy pasira és csak az jut eszembe, hogy milyen lenne vele dugni. Ma egy ismerősömön gondolkodtam el így. A következő lett volna a szituáció.

Nyugodt környezet, konkrétan a hálószobája, ahol meztelenre vetkőztetve fektet az ágyba. Finoman végig simogat, miközben lágyan csókolgatja testem. Aztán a lábam közé kuporodva nyalogatja a puncimat, kezeivel a combomat átkulcsolva húzza az ajkaihoz közelebb a testem. A nyelve egyre mélyebben a vaginámba hatol. Én meg csak élvezek és simogatom őt, meg magamat, a mellbimbómmal úgy játszadozom, mint ahogyan ő a csiklómmal….
..és miután egyre jobban felizgulva elélvezek, ő még finoman megnyalogatja a puncim. Miután kiélveztem a helyzetet és mellém bújva kényeztet én követelem, hogy dugjon meg. 

Szólj hozzá!

Címkék: punci pasi nyal élvezni dugni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr441589436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása