Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.11.07. 00:15 Tulon

Búcsú szex

Ez egy különös dolog. Dugni egy olyan pasival, akit ismersz kívülről belülről, de már nem leszel többet vele. Egy ismerős agyba feküdni mindig jó dolog hisz tudom mit várhatok es hogy mi lesz.
A hétvégén viszont mást kaptam. Életembe nem nyaltak még ki így. Nekem a 69 –es póz nem igazán kielégítő, mert hiába szopogatom a pasim farkát, ha más ritmusban nyaldossa a vaginám. Fincsi dolog, de nem tudok elelvezni. Azonban most … Ahogy szoptam a farkat olyan tempóban nyalt a puncim, minnél jobban élveztem annál jobban szoptam. Mikor elélveztem, jó volt látni a nyálamtól csillogó nagy farkát.
Egyetlen dolgot viszont sajnálok. Pár menettel később bedobta azt a figurát, amikor én a hátamon fekszek és zárt egyenes lábaimat a mellemig tolja. Nah, akkor igazán belém lehet hatolni. Csak előtte vagy nagyon elélveztem vagy ő lett hatalmas, de valami nem stimmel t mert fáj, viszont ő nem akart rosszat nekem így folytattuk egy laza kis fasz nyalogatással , mert én meg neki nem akartam rosszat aztán kicsit meglovagoltam.
Ilyen alkalmakat akarok mindig!


 

Szólj hozzá!

Címkék: szex fasz mell rossz dolog farok pasi póz dugni nyalni elvezni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr481506017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása