HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.11. 22:35 Tulon

Pasik és én

Nem vagyok az a topmodell szépség, de szeretek a szűk farmeromban és a magas sarkú cipellőmben végig vonaglani a folyósón, mialatt a pasik végignéznek, és vágyakozó tekintettel néznek rám. Az egyetlen bajom evvel, hogy itt a dolog meg is áll. Pedig nekem nem kellene más csak annyi, hogy az egyik oda lépjen hozzám belemarkoljon a popsimba és megcsókoljon. Vagy odaálljon és a legfinomabb modorával megkérjen, hogy szopjam le. Azonban nem történik semmi és én magamra maradok.
Miért van az, hogy egy csajnak kurvásnak kell ahhoz lennie, hogy egy pasi közeledjen hozzá? Vagy csak én vagyok ennyire pancser?
Egy pasit akarok, akit akkor szopok le, amikor csak kedvem tartja, aki kinyal, hogy jól érezzem magam és úgy dug meg, hogy remegő combokkal sétáljak el a szex után.
De valószínűleg (mivel én eléggé konzervatívnak tűnök) sokan nem gondolnák rólam, hogy mennyire perverz tudok lenni és aképpen is sajnos körülöttem nem téma a szex. Már megint nem csinálok valamit jól! Változtatnom kellene, de hogy? Dugni akarok!

 

Szólj hozzá!

Címkék: csaj perverz konzervatív pasik szopni dugni kurvás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr721376214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása